Новини
Все по-малко хора ще си правят застраховка "Автокаско"
"Все по-малко хора ще си правят застраховка „Автокаско“ поради факта, че водещата застраховка, както и във всички останали пазари, е задължителната „Гражданска отговорност“. След като сме част от общото европейско пространство и отговорностите ни стават все по-големи, е логично и цената на „Гражданската отговорност“ да расте", прогнозира на пресконференция днес Коста Чолаков, изпълнителен директор на „Интерамерикан България“. При едно покритие на тази застраховка – около 95%, би трябвало все по-малко хора да имат нужда от „Автокаско“. Не мисля, че процентите на „Каското“ ще продължат да падат толкова, колкото през последната година, но все пак смятам, че има още конкуренция в този сегмент, добави още Чолаков. Той съобщи, че за 30-31 октомври е планирана приятелската проверка от ЕС, след която ще стане ясно дали България ще стане член на споразумението „Зелена карта“. Днес застрахователната компания „Интерамерикан България” представи две нови застрахователни услуги.
Едната се казва „Домашен майстор“ и е предназначена за собствениците на застраховка „Домашно имущество” в Интерамерикан. В петте най-големи града на страната всеки клиент с такава застрахователна полица получава 24-часов достъп до услугата, според която застрахователят осигурява помощ от електротехник, ВиК специалист, ключар и стъклар за отстраняване на повреди в застрахованото имущество. При настъпване на битов проблем без застрахователно събитие обаче клиентът може да ползва техническа помощ от компанията, но заплаща.
Другата услуга е наречена „Оглед на посочено от Вас място” и е екстра към „Комбинирана автомобилна застраховка”. Вместо клиентът да чака за оглед при застрахователя, експерт от дружеството извършва огледа на място. Услугата „Пътна помощ” представлява даване на телефонна информация или професионална помощ на пътя посредством номер 11 68 (за всички мобилни оператори). Специализираните автомобили на компанията са разположени в над 37 пункта на територията на страната. На пресконференцията днес застрахователят представи и новите си рекламни клипове, заснети по идея на „Ogivy&Mather” от СИА Адвертайзинг. Гост на промоцията бе Лори Морган, директор комуникации в холандския холдинг EUREKO, част от който е и Интерамерикан.
Източник: Insurance.bg
Коментари:
(Екипът на Bank.bg си запазва правото да премахва коментари с нецензурно съдържание както и такива, които не са написани на кирилица)
Други новини
- Булстрад създава НОВА Инс след сделката с ОББ
- "Моите финанси": След бурята - кога и как се подават заявки за застрахователни обезщетения
- ЗК „Лев Инс” АД предлага сигурност от ново поколение
- КЗК глоби ПОД "Алианц България" за нелоялна конкуренция
- Прогнозите за 2014 г: Оптимизмът при животозастраховането расте
- "Еврохолд" купи бизнеса на застрахователя QBE в България и Румъния
- Първи стъпки като застрахователи
- Застраховател на годината е „ДЗИ-ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ” ЕАД
- ДЗИ пуска първият 3D рекламен клип, заснет изцяло у нас
- ДЗИ стартира Великденска кампания с атрактивни промоционални условия, отстъпки и нови продукти
- ДЗИ с нова визуална идентичност
- Кредит „Експресо” със специална промоция до края на декември и бонус нова кредитна карта от Societe Generale Експресбанк
- Гласуваме онлайн за „Застраховател на годината”
- Влизат в сила глобите за застрахователни стикери на колите
- Средната цена на "Гражданска отговорност" стана 220 лева
- Застрахователите увеличават печалбите си при спад на приходите
- Държавата обезсмисля застраховането
- Предстоящото снеготопене уплаши застрахователите
- Fibank предлага нов ипотечен кредит „Жилище в сегашно време”
- "Алианц Живот", ДЗИ и "Армеец" за застрахователи на годината
- "Уника" ще определя тарифите по застраховка "Каско" по региони







